TWARZ DREAMA WYCIEKŁA DO INTERNETU (TROMBA, JAKE I LOGAN PAUL, MAYWEATHER, EURO 2020, SCAM POKEMONY)
533,408
Reddit
🛒ubrania widoczne w moim kadrze ↠ www.konopskyy.pl
📷wyślij temat i obserwuj! ↠ instagram.com/konopskyy_/
🔻DISCORD🔻↠ discord.gg/hordakonopa


REPORTERZY DZISIEJSZEGO ODCINKA:
instagram.com/pgoskarek/
instagram.com/tomek_ofisz...

┌── 👑 Zostawcie lajka oraz suba jak chcecie więcej! 👑 ──
📷 INSTAGRAM ↠ instagram.com/konopskyy_/
🔻DISCORD🔻↠ discord.gg/hordakonopa
🌎GRUPA: facebook.com/groups/horda...
📬↠: konopskyy@stormmedia.gg
└───────────────────────────────────────😱

Przeczytałeś/aś cały opis? Wrzuć na swoje IG story, że oglądasz ten odcinek a masz szansę, że wrzucę to do siebie! ;D

Komentarze
  • zuzkaa __
    zuzkaa __

    Ale sami fani widzieli jego zdjecie z 2021 na ktorym byl "chudy" wiec zdjecie sprzed 5 lat nie uznawalabym za jego wyglad bo na pewno mega sie zmienil a skoro on tego nawet nie potwierdzil to nie ma w co wierzyc

  • Lorretta
    Lorretta

    Jak te zdjecia na ig mogą byc jego brata jak on ma 8/9 lat XF

  • Twist` ee
    Twist` ee

    7:06 ale brat dream'a ma 8 lat

  • Karolina Lotko
    Karolina Lotko

    Żak mi Dream'a i tego chłopaka ze zdjęcia :(

  • ignacy cieśla
    ignacy cieśla

    coś ludzie zabierają suby dlaczego?

  • Dusia
    Dusia

    Nawet jeśli to on mógł schudnąć ale to nie zmienia faktu ze ludzie powinni sobie dać spokój z doxowaniem jego i jego rodziny współczuje mu i ludzie są żałośni

  • gacha girl
    gacha girl

    Nawet jak był wyciek zdjęć dreama to poco to udostępniać? Tak jakby to co że trochę więcej waży prawdziwi fani zostaną 🤷

  • wercia umpalump
    wercia umpalump

    I przez niego ludzie hejtuja dreama;))

  • zjeb
    zjeb

    Ej ale skad jest pewnosc ze to on?

  • julcia
    julcia

    przecież patrząc na zdjęcia dreama z zakryta twarzą widać po posturze i włosach ze to nie on typie co ty

  • Kuba Bogusz
    Kuba Bogusz

    Jak dla mnie dream schudną przez te 5 lat

  • ufolog
    ufolog

    Niżej się nie da upaść Konop? Następnym razem pomyśl zanim wrzucisz coś do internetu

  • Bartosz Zieńko
    Bartosz Zieńko

    Niestety to nie twarz dreama i zostaw go skoro nawet informacje nie są potwierdzone

  • Michał Niżnik
    Michał Niżnik

    Ja ci dam Przemyśl - mała miejscowość. Unsub i dislike filmu

  • _KM Filip
    _KM Filip

    0:44 dlaczego tam jest napisane że masz 99mln subskrybcji a jak patrzę to tak naprawdę masz 628tys subskrybcji?

  • michalek
    michalek

    i te oburzone fanki dsmp w komentarzach XDDDDDD

  • Ruben Silva
    Ruben Silva

    Jezu żałuję że cię subskrybowałam…

  • poketrener
    poketrener

    hej kanał GIRATINAZEMSTA TO FAJNY KANAŁ!!!

  • Rick Sanchez
    Rick Sanchez

    DEBILU NIE KŁAM ŻE DOGANIASZ PewDiePie NIBY MASZ 99MLN SUBÓW A TAK NAPRAWDE MASZ 627 TYŚ

  • •Urükiø•
    •Urükiø•

    Spóźniłeś się bo dream już na to odpowiedział

  • SikeBooi
    SikeBooi

    Japier.. TO NIE JEST DREAM!

  • xwiktorx
    xwiktorx

    1like=-1kg dla dreama

  • Frogy_Official
    Frogy_Official

    To nie jest dream, to jest jakiś randomowy chłopak😒

  • Kamicio
    Kamicio

    I tak to jest fake

  • Hatsu
    Hatsu

    beka bo nawet kolor oczu sie nie zgadza XD

  • Lojali456
    Lojali456

    To jest obrzydliwe stalkowac kogos tak samo jak twoj ostatni kontent i posty typu 1like jeden kg miej dreama

  • Samson Shorts
    Samson Shorts

    nie no raczej bym wątpił że to dream

  • Spider is the best Games
    Spider is the best Games

    To nie jest twarz Dreama

    • Spider is the best Games
      Spider is the best Games

      Ej albo to był faktycznie jego brat albo Tobiasz ale widać nie gruby Dream

    • Spider is the best Games
      Spider is the best Games

      Ludzie w internecie obstawiają jak Dream wygląda

  • bvtuss lolz
    bvtuss lolz

    To nie twarz dream'a i ten typek gruby ma z 1,70m a dream ma więcej i dream ma zielone oczy a jak nie wiesz to chłopie nie nagrywaj filmu o tym

  • Puszysława YT
    Puszysława YT

    To nie dream nie oszukuj ludzi.

  • WhyMeTabalt
    WhyMeTabalt

    No grubas w mc jest dobry

  • A.X.E
    A.X.E

    Teraz na serio czemu my się wtrącamy w jego życie oczekując ża znajdziemy jakieś zdjecie twarzy dreama poco nas to obchodzi poprostu zostawmy to i nie szukajmy jak on tegonie chce to my musimy chcieć ? To tylko poto by zobaczyć twarz jakiegoś hłop co się wybija na spedranach i men hantach to jest hyba bez sensu co nie?

  • emilka
    emilka

    kur*a

  • wika w kota pika
    wika w kota pika

    co-

  • żaba 007
    żaba 007

    A ja trzymam kciuki za steama bo jest lepsze od epic crap ;)

  • xvrtex
    xvrtex

    Nawet jeśli to serio Dream to jego widzowie przesadzil, i czy serio tak trudno zrozumieć że jakiś yt nie chcę pokazać twarzy to odrazu widzowie muszą stalkować kurna jego rodzinę, gdzie mieszka itd. niech jeszcze dowiedzą się jaki ma numer karty kredytowej. No japiernicze, mnie irytuje takie zachowanie, typ nie jest jeszcze gotowy pewnie i nie chcę jak na razie pokazywać twarzy tylko chce pokazać jak już będzie gotowy tak trudno to zrozumieć? Z góry nie czepiajcie się o to co napisałam, wyraziłam w prost co myślę na ten temat.

  • BLAZE
    BLAZE

    legenda głosi że żabson nagra muzykę o loganie paulu, kto zna żabę ten zrozumie 10 tysięcy w portwelu

  • zuuuuz_
    zuuuuz_

    Okropny jesteś, żałosne

  • Hania
    Hania

    Now you suck :)

  • Stachu_Kosiarka
    Stachu_Kosiarka

    Japierdole ale że ludzie nie dadzą typowi spokoju, bo se chłop zajechał do Przemyśla XD

  • thr Bagietson
    thr Bagietson

    Dream grubasek. To taki polski Ewron dosłownie XD

    • Appat _
      Appat _

      To nie on:))

  • NiszczareX fpDream
    NiszczareX fpDream

    Jak tak patrzę to nie jest dream

  • QendRiX
    QendRiX

    Body shaming konop

  • Sirnest
    Sirnest

    Ja nadal czekam na Balbine ze szczecina

  • ざQyxz
    ざQyxz

    4:48 mogli przeciąć maseczką

  • figa 𖨆♡︎𖨆
    figa 𖨆♡︎𖨆

    Jeden sub= jeden więcej IQ dla konopskiego

  • banoxik
    banoxik

    Jeden like jeden kg mniej dreama

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      @banoxik No okej ale to nawet nie jest śmieszne, ja mam kuzyna który jest gruby i w szkole się nad nim znęcają tylko z tego powodu, nawet jeśli to dla beki to ja tego nie rozumiem co jest w tym śmiesznego

    • banoxik
      banoxik

      @Dawcio1108 dla beki pisze takie komentarze

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      Japierdole, każdy jest człowiekiem i nie powinieneś pisać takich rzeczy serio

  • Dashia-chan
    Dashia-chan

    jak to nawet nie jest dream XDDD

  • Tenous
    Tenous

    Fake

  • zuzyaa
    zuzyaa

    to zdjęcie jest zrobione 5lat temu i nawet jakby był to dream to by się zmienił na wadze a jak nie to i tak nic nie jest złego w byciu grubym lub chudym

  • 焦しょう凍と轟と
    焦しょう凍と轟と

    chej

  • WIDZOWIE
    WIDZOWIE

    NOW YOU SUCK :))

    • Appat _
      Appat _

      @Spisonx co?

    • Spisonx
      Spisonx

      Shut up

  • xSweet teax
    xSweet teax

    Nie no ale z tym komentarzem to trochę przesadziłeś... 😶 Tak jagby masz coś do ludzi którzy trochę więcej ważą? Ps. Jeśli patrzysz na moje prof. i myślisz że jestem psychofanem Dream-a to się mylisz, po prostu go lubię oglądać i tyle. Wgl. straciłam do ciebie szacunek 👋🏻

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      Ja też tak myślę i inni teraz w komentarzach piszą to samo

  • nie
    nie

    jeden Like - jeden kilogram mniej dla grubasa dreama 🧐

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      Ale czemu wy to piszecie? Bo to samo napisał konop? I to nawet dream nie jest

  • SCP-131-A
    SCP-131-A

    Oglądam dzisiaj ten film a wczoraj sytuacja śmieszna. Jestem na discordzie i jakieś 2 pajace piszą na serwerze "dreamiary do gazu" i wysyłają jakieś gify z tłustym jedzeniem i wiadomości typu "Mała porcja dla Dreama". Żałosne tyle powiem

  • Młody_ O
    Młody_ O

    Eriksen*

  • Nora Smith
    Nora Smith

    Wydajesz się być dorosłym mężczyzną, a zachowujesz się niczym dzieciak! Mam gdzieś tych idiotów co myślą, że to Dream i bedą mnie hejtować. Ale ile ty masz lat, żeby wiedzieć, że to nie Dream a mimo wszystko robić tej osobie body shaming? Zmądrzej głupku!

    • nie
      nie

      @Appat _ nie, nie dałem sam sobie łapki w górę

    • Appat _
      Appat _

      @nie pisze to osoba która sama sobie daje łapkę w górę:))

    • muscle man
      muscle man

      Ok julka

    • nie
      nie

      body shaming XDDDDDDDDD nie popłacz się Julka

  • CocaColek
    CocaColek

    5:43 ale dlaczego? Jest popularny, to chyba wiąże się to z takimi akcjami

  • CocaColek
    CocaColek

    Ten tromba to jest ostro je*njęty. Wielki pań się zrobil, najgorszy z ekipy

  • CocaColek
    CocaColek

    No jprdl przed włączeniem odcinka mówię sobie- wooow niesamowite ktoś odkrył kogoś zdjęcie zrobione sprzed 5 lat. Włączam film, i co słyszę? Hahah nie pomyliłem się nawet o rok

  • marmur
    marmur

    Dostał ataku serca przez tik tok.

  • Kamix 90
    Kamix 90

    F dla Eriksena :(

  • Kc bro
    Kc bro

    now u suck

  • żabva
    żabva

    Po co to rozprzestrzeniasz ?

  • Szymon
    Szymon

    🎱➖✊➖➖✊➖🎱 🌟 \ / 🌟 ⭐ \😁/ ⭐ ✨ 🎽 ✨ / \ 👟 👟

  • jeremi
    jeremi

    konop kupsiz mi karnet?

    • Szymon
      Szymon

      Cześć mamo nie wiedziałem że grasz w CS

  • Steve lubi Diamenty
    Steve lubi Diamenty

    Polecam się doinformować bo wprowadzasz ludzi w błąd.

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      Ja się dziwę ze Revo się nie odpala bo konopowi się wali na łeb chyba

  • 「ばか」
    「ばか」

    𝘽𝙞𝙙𝙣𝙮 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢      />  フ      |  _  _ l      /` ミ_xノ      /      |     /  ヽ   ノ     │  | | |

  • ★Nikt.ważny★👹
    ★Nikt.ważny★👹

    Przesadziłeś......

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      @ARTIX Pozdro

    • ARTIX
      ARTIX

      @Dawcio1108 ja mam akurat niedowagę około 8 kilo, ale to nie jest fajne uczucie. w każdym bądź razie dzięki za wyjaśnienie, pozdro

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      @ARTIX No tak, ja również myślę że konop przesadził, nawet jeśli to dream, w co wątpię, przez te parę lat mógł schudnąć, ja też nie jestem najchudszą osobą

    • ARTIX
      ARTIX

      @Dawcio1108 aha czyli chłop po prostu się z jego wyśmiewał ciekawe czy mu by było fajnie gdyby ktoś tak napisał

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      @ARTIX Konop napisał "1 sub = 1 kg mniej dla dreama" ale później usunął ten kom

  • Syla UwU
    Syla UwU

    Przesadziłeś gnoju

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      @nie No ze nie wiadomo czy dream jest gruby xD

    • nie
      nie

      @Dawcio1108 co za różnica

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      @nie ale to nawet dream nie jest xD

    • nie
      nie

      @jinx i dobrze napisał dla grubasa.

    • jinx
      jinx

      @ARTIX chyba chodzi o to ze konop napisal kom jeden like jeden kg mniej dla drema

  • Antylopa Niedźwiedź
    Antylopa Niedźwiedź

    Piłkarz euro? A co to drużyna jest?

  • Szymqu
    Szymqu

    siema konopski kiedy największe scamy w fortnite ratowanie świata? xd

    • Wróbel 2008
      Wróbel 2008

      hahahhahahahahahaha

  • delfin koks
    delfin koks

    tego piłkarza który zasłabł oglądałem na żywo

  • gerberekk ;]
    gerberekk ;]

    Daj mu na zimnym.

  • NOISY BOI
    NOISY BOI

    Z tym pewdiepie miałem laga mózgu

  • RaV CS
    RaV CS

    Co z konkursem na iPhone???

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      @RaV CS a okej sory

    • RaV CS
      RaV CS

      @Dawcio1108 tak? W regulaminie zapis ze rozrzygniecie konkursu bedzie poprzed live zorganizowane, nachapał się i jego koledzy mnóstwa udostępnień latków i subow teraz tylko ja o tym pisze pod każdym jego filmem wiec wyjebane. Tak samo z DM na IG

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      @RaV CS odezwali się do osoby która wygrała na email, nie wiem kiedy się skończył

    • RaV CS
      RaV CS

      @Dawcio1108 i? Co w wynikami geniuszu to zensie skończył wiem od kiedy sie skoczył

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      Skończył się

  • Kacper Pawęska
    Kacper Pawęska

    Eriksen na szczęście będzie żył Wolę Milan ale Inter Mediolan nie jest najgorszy bo z niego lubię poszkodowanego Eriksena , Handanovicia I Skriniara wiem że źle piszę ale te osoby które nie interesują się piłką nożną będą mogły zrozumieć jak się wymawia nazwiska piłkarzy wiem że nikt nie pytał

  • Zbigniew Siwiec
    Zbigniew Siwiec

    👍🇵🇱👍🇵🇱🍀🌍

  • xZxzax
    xZxzax

    ej dobra bo te wszystkie "potwierdzenia" nie maja zadnego poczatku, jakby one sa tak bezsensu ze ja wale wogole ta byla dziewczyna dreama, skad wiedziec ze to ona? nie pokazywala twarzy a jak pokazywala wlosy na insta dreama no to blond miala wiec tak troche no nie.

    • xZxzax
      xZxzax

      @Lilith spk

    • Lilith
      Lilith

      @xZxzax Aa dobra myślałam że ci chodzi o coś innego

    • xZxzax
      xZxzax

      @Lilith nie to jest akurat dziewczyna, Dream gdzies to mowil

    • Lilith
      Lilith

      ta "dziewczyna" dreama to jego siostra XD

    • xZxzax
      xZxzax

      a i dodam ze dream ma MLODSZEGO brata osoba w masce wyglada na starszego niz te fake zdj "dreama"

  • Dominik Antoniewicz
    Dominik Antoniewicz

    Czy ty mieszkasz w Anglii?

  • Jakub Osypiuk
    Jakub Osypiuk

    5:30 XD

  • Jakub Osypiuk
    Jakub Osypiuk

    Legenda głosi że konopskyy odpowiada na kom😉😉

  • Hubert Chwała
    Hubert Chwała

    ok film no

  • Blanka Ortyl
    Blanka Ortyl

    Now you suck

  • typowy seba obecnie
    typowy seba obecnie

    a pewdiepie

  • End Gamer
    End Gamer

    @pewdiepie szykuj się

  • DIO
    DIO

    Ymmmmm raczej to nie dream

  • Kornelia Biernacka
    Kornelia Biernacka

    Żałosny był fakt, że kiedykolwiek cię subskrybowałamXDD

    • Awarded
      Awarded

      @Kornelia Biernacka ale to nie fejk wpisz jego pelne imie i nazwisko w google i ci wyskoczy na spotify jak wejdziesz w jego piosenke i szczeguly to tqm masz przez jego blad

    • Kornelia Biernacka
      Kornelia Biernacka

      @Awarded I lol nikt nie musiał Internet jest po to,.zebt wyrażać swoją opinie

    • Kornelia Biernacka
      Kornelia Biernacka

      @Awarded jeżeli nie przepadasz za dream dsmp to spoko, też nie oglądam ale to zwykły fejk I żałosne jest umieszczanie takich filmowXXD

    • Awarded
      Awarded

      kto pytal dsmp ssie

  • LiczbaGrahama
    LiczbaGrahama

    Konop co 600k juz ma a dalej specialu na 500k nie ma

  • Frenqi TV
    Frenqi TV

    Stara tomka miesza bigos łokciem.

  • WrocławskiChujFromAzja
    WrocławskiChujFromAzja

    xd

  • Alvaro Soler
    Alvaro Soler

    Co kuźwa jego brat gra w Orlando? XD

  • Ciapek & Julian & gorylas gaming
    Ciapek & Julian & gorylas gaming

    Siema konopski sprawę mam tiktok mnie zbanował a nie naruszłem zasad moje konto miało 11 obserwacji i jak wróciłem ze szkoły to mnie zbanowali i dzieli mi obserwacje ale tylko 1 weź przeczytaj mój komentarz na odcinku plis

    • Ciapek & Julian & gorylas gaming
      Ciapek & Julian & gorylas gaming

      @Azor Cyborga nie

    • Azor Cyborga
      Azor Cyborga

      @Ciapek & Julian & gorylas gaming kolego, polecał bym ci zainwestować w słownik ortograficzny.

    • Ciapek & Julian & gorylas gaming
      Ciapek & Julian & gorylas gaming

      Dopiero zacząłem nagrywać na tiktoku więc 11 obserwujących to dla mnie dużo

    • Szlamciu !
      Szlamciu !

      Ale to nie jest jakaś duża strata

    • Ciapek & Julian & gorylas gaming
      Ciapek & Julian & gorylas gaming

      Pomuż mi plis

  • OxPik
    OxPik

    Now you suck 🤡

  • Cute Koteeek
    Cute Koteeek

    Ej gajs to nie dream ale każdy ma prawo się pomylić :) pozdro dla cb jeśli to czytasz :)💗💗

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      Nie chodzi o to, chodzi o to że konop napisał " 1 sub = 1kg mniej dla dreama" ale go później usunął

    • Lilith
      Lilith

      Tylko że przez niego ludzie rozpowiadają że to dream

  • Antkol Games
    Antkol Games

    Only steam jebać epick game

  • youngOcHu
    youngOcHu

    Ale że kiedyś było 5 najwiekszysz scamow w ratowaniu świata a teraz nagrywasz o grubym dremu progres mistrza Dream sory

  • andy mi
    andy mi

    Ludzie ale to nawet nie jest on sam napisał

  • Olek Kowal
    Olek Kowal

    Jeden unsub i jeden kg mniej dla matki konopa

    • Olek Kowal
      Olek Kowal

      @Dawcio1108 no

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      @Olek Kowal o kurde no to xD dla konopa

    • Olek Kowal
      Olek Kowal

      @Dawcio1108 napisał wcześniej kom ktury usunoł jeden sub =1 kg mniej dla dreama

    • Dawcio1108
      Dawcio1108

      Czemu wszyscy nie lubią Konopa bo nwm

  • KonradeQ
    KonradeQ

    Jeżeli tak wyada codzienne życie to współczuję mu

Kolejny