MOCNY SPADEK SPÓŁKI EKIPY (MARTI RENTI „MILIONERKA”, MR BEAST, LOGAN PAUL, ISAMU, NITRO, FAME MMA)
519,653
Reddit
📷obserwuj! ↠ instagram.com/konopskyy_/
🛒mój sklep ↠ www.konopskyy.pl
🔻DISCORD🔻↠ discord.gg/hordakonopa

reporterzy odcinka:

instagram.com/eliot.reyna.545...

instagram.com/mr_szwagier2?ut...


┌── 👑 Zostawcie lajka oraz suba jak chcecie więcej! 👑 ──
📷 INSTAGRAM ↠ instagram.com/konopskyy_/
🔻DISCORD🔻↠ discord.gg/hordakonopa
🌎GRUPA: facebook.com/groups/horda...
📬↠: konopskyy@stormmedia.gg
└───────────────────────────────────────😱

Przeczytałeś/aś cały opis? Wrzuć na swoje IG story, że oglądasz ten odcinek a masz szansę, że wrzucę to do siebie! ;D

Komentarze
  • Konopskyy
    Konopskyy

    Uwielbiam was 📷obserwuj! ↠ instagram.com/konopskyy_/

    • Elliotekwwa
      Elliotekwwa

      Możesz zmienić link do reportera odcinku bo jest zły. Reporterem jestem ja Elliot Eliasson a nie jakiś Elliot raynn

    • uloselo
      uloselo

      u too

    • Runqin
      Runqin

      ciebie tez

    • Franek Gawroński
      Franek Gawroński

      O mój boźeee

    • Lukasz Bak
      Lukasz Bak

      A A A A A A A A A A A A A aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • SteelGum
    SteelGum

    nieeee ,tylko nie usrsus!

  • X_Lolek -yt
    X_Lolek -yt

    Xd

  • X_Lolek -yt
    X_Lolek -yt

    X͓̽d͓̽

  • Atomick VX
    Atomick VX

    4:57 ursus Amogus **muzyczka Amogus**

  • morty
    morty

    co to za zjebana reklama koszulek w background

  • Jagoda Juko
    Jagoda Juko

    Smutek rze ursus bo ursus to była moja ulubiona marka traktorów:(

  • c4t
    c4t

    kogo to obchodzi 5:25

  • Filaj craft
    Filaj craft

    UR SUS

  • Michał Kula
    Michał Kula

    Top ursus

  • Adam Kwolek
    Adam Kwolek

    (*) dla ursusa[*]

  • Adam Borzym
    Adam Borzym

    Ostrówek też legenda i dalej pomykam nim na robocie. Ursus ikona Polski.

  • Mikołaj Krzeski
    Mikołaj Krzeski

    Jak wyjdzie twoje nft odrazu kupię

  • Wbijam 1k bez filmów
    Wbijam 1k bez filmów

    ale cringe

  • Julia Grzegorska
    Julia Grzegorska

    4:53 yyyy nie Xd

  • Jaqb
    Jaqb

    Sądzę że te akcje spadły dlatego że ekipa nie zastrzegła sobie logo i na rynku jest masę podróbek i osoby które miały wykupione akcje zaczęli je sprzedawać ale to jest tylko moje domniemanie więc nie gwarantuje że to prawda

  • Borys Kosztorys
    Borys Kosztorys

    Bankrut ursusa...To przez władze komunistyczną w polsce

  • Tajmonix 40
    Tajmonix 40

    fabryka ursusa jest od demnie 5 min moj dziadek tam pracowal

  • dzony 121
    dzony 121

    ja bym kupił twój token NFT nawet za 300k$

  • Taczanka
    Taczanka

    [*] dla Ursusa, ale jednak wszystko ma swój koniec

  • GoldEdition15
    GoldEdition15

    ru sus among

  • Agnieszka Śliwa
    Agnieszka Śliwa

    XD zdjęcia z prysznica

  • MorsVincit
    MorsVincit

    Ziomek, internet tego nie wytrzyma, tak jak i ekipa. Podobnie jak filmików Natsu na golasa. Także wkrótce rozpad.

  • Kacper J
    Kacper J

    RIP ursus 😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔

  • SWX
    SWX

    [*] Ursus [*]

  • シMichix4
    シMichix4

    Nie działa mi link do dc

  • Adrian Rudy
    Adrian Rudy

    ursus robił czołgi i tankietki w czasie WW2

  • PanSzaman _YT
    PanSzaman _YT

    6:24 *tymczasem sasin* hold my beer

  • Franek Sarbinowski
    Franek Sarbinowski

    Mój respekt do ciebie po tym jak powiedziałeś o urusiasie i nazwałeś go legendą📈📈📈 dałem ci suba i naprawdę robisz zajbebisty kontent.

  • Franciszek Zielony
    Franciszek Zielony

    Sasin ratował Ursusa.

  • gry są sztuką
    gry są sztuką

    Cześć, przepraszam z góry za ten lekki spam, ale tworzę kanał pod ideą GRY SĄ SZTUKĄ i niestety PLeyes nie za bardzo chce pomóc mi w zasięgach 😶 Pracuję długo nad swoimi filmami, więc nie jestem w stanie wrzucać ich regularnie co 1-2 dni, by przychylić się algorytmowi promowania. Stąd jeszcze raz przepraszam za komentarz nie na temat filmu, pod którym się spotkaliśmy. Jeśli gry są Ci bliskie, będę zobowiązany, jeżlei wejdziesz na mój kanał i sprawdzisz co ma on do zaoferowania. Dzięki! :)

    • Sasza.
      Sasza.

      Siema

  • Michał G
    Michał G

    fajny pokój :)

    • Sasza.
      Sasza.

      Siema

  • DEQPI
    DEQPI

    Ursus dobry-like Ursus na złom-kom

  • DEQPI
    DEQPI

    Ursus jest sus

    • DEQPI
      DEQPI

      @Sasza. Za/bij się

    • Sasza.
      Sasza.

      Siema

  • Awesome Beka
    Awesome Beka

    Spółka Ekipy:*spada* Ja: Boże nareszcie

  • Awesome Beka
    Awesome Beka

    Dlaczego wycinki są głośniejsze niż Twój mikrofon?

    • Sasza.
      Sasza.

      Siema

  • Matrix 007
    Matrix 007

    "nie wydam na głupoty" "zainwestowałam wszystko w crypto"

    • Sasza.
      Sasza.

      Siema

  • Szczepan
    Szczepan

    nwm mój tata kupił dom za akcje które dostał xDD to bylo 7lat temu

  • MEE6
    MEE6

    Ekipa łoł

    • Sasza.
      Sasza.

      Siema

  • Długi TDM
    Długi TDM

    Ursus :(

    • Sasza.
      Sasza.

      Siema

  • piotrix
    piotrix

    [*] dla ursusa

  • VoithFan
    VoithFan

    Powiem tak. Autobusy Ursusa były Bardzo Sprawne lecz bardzo kosztowna ich błąd był w tym że zaczeli autobus elektyrczny a nie spalinowy.

  • X_Razan_X
    X_Razan_X

    Ten typ co wbił na scenę nazyywa sie batitatooo i matt

  • Tomasz socik
    Tomasz socik

    czemu ursus 😭😭😭😭😭😭😭

  • BurningLeaf
    BurningLeaf

    "Nie wydam wszystko na głupoty. Wydam na Krypto" 🤣

  • w key czapla
    w key czapla

    jestem czapla

  • Marcin Kański
    Marcin Kański

    mój dziadek ma traktorek ursusa :(

  • Joanna MZ
    Joanna MZ

    tylko nie ursus przecierz to polska legenda

  • Cytryniax 230
    Cytryniax 230

    Ursus już dawno padł chyba w latach 90 jak zaczęli produkować indyjskie gowno

  • Oliwier Wypyszewski
    Oliwier Wypyszewski

    9:19 coto za muzyka

  • beton
    beton

    :0

  • wojownik10
    wojownik10

    Czy tylko ja oglondam każdy odc Konopa bo często nwm do się w internecie dzieje

  • paruwa76
    paruwa76

    takie chujowe audio

  • Łuki219
    Łuki219

    Najpierw FMŻ,potem FSO,A TERAZ KURNA URSUS? TO JEST JAKIES PORABANE CO SIE W TYM KRAJU DZIEJE

    • Bez nazwy
      Bez nazwy

      Te firmy miały prawo przetrwać w czasach PRL i w latach 90, ale później ich sprzęty były mocno średnie. Zawsze były średnie, ale tańsze niż inne maszyny z zachodu

  • Eluwina
    Eluwina

    kiedy usuniesz kanał

  • Neft
    Neft

    tymczasem dzieci które nie wiedzą czym jest ursus ani maszyna rolnicza

  • Patryk Tarnowski
    Patryk Tarnowski

    huj cie obchodzi ich zycie xD ?

  • Paiks
    Paiks

    Małe doprecyzowanie akcje BBA to nie akcje spółki Ekipa Holding S.A. jest to jedynie spółka z którą mają się połączyć, tak więc akcje BBA nie przekładają się obecnie na wartość Ekipa Holding S.A. niby szczegół, ale zmienia znacząco postać rzeczy.

    • Paweł Muzyka
      Paweł Muzyka

      To prawda, ale na jednym z ostatnich odcinków Friz rozdał znamienitą część akcji pracownikom, czyli je rozmył. Spadek jest wtedy normalną częścią procesu, więc najpewniej odbiją ale to jeszcze potrwa parę miesięcy.

  • GramBezMonitora a
    GramBezMonitora a

    Warto wspomnieć bo tego nie powiedziałeś ten sławny usrus który pamiętają nasi dziadkowie i pradziadkowie upadł w 2003 w głównej mierze przez przemianę ustrojową w 1990r i doktrynę objętą przez tamten rząd czyli sprzedać wszystko jak leci jak najszybciej i jak najtaniej. A ten ursus co teraz upadł to niby ten sam ale jednak nie bo ktoś wykupił tą markę 2011 nieudolnie reaktywował bo sprzęt był zlepkiem wielu firm np.: silniki od tego kabina od tamtego. Miał on swoich zwolenników ale tez dużo przeciwników.

  • XD
    XD

    hahha 49tys like dałem

  • pioter2359
    pioter2359

    [*] dla ursusa 😭

  • John Phillips
    John Phillips

    4:41 gościu widziałeś swój kanał?

  • Kuba Adamczyk
    Kuba Adamczyk

    Ursus to potęga

  • Gorol
    Gorol

    ursus imposter

  • Marcin P.
    Marcin P.

    Ursus nie mógł przebić się na światowy rynek bo był blokowany przez Unię i branżowe koncerny

  • McMichu
    McMichu

    R.I.P USRUS moje ulubiony ciągnik to URSUS C-330

  • Kubala_
    Kubala_

    Jakiego mikrofonu uywasz?

  • Rasiak
    Rasiak

    1:01 pozdrawiam legendy które to piszą

  • wuesik
    wuesik

    f dal Ursusa

  • Bartosz Kolendo
    Bartosz Kolendo

    [*] dla ursusa

  • Antoni Bączkowski
    Antoni Bączkowski

    Nagraj o tym że kaluch się zaręczył

  • Paulo Pelado
    Paulo Pelado

    Nutka z końcówki?

  • Kszychu
    Kszychu

    Ceny akcji spadły najprawdopodobniej przez tą całą aferę z rzeczami z ali i wysadzeniem audi tt, sam friz na filmie w którym oznajmił że ekipa wchodzi na giełde powiedział że od teraz wszystkie ich ruchy i to co będą od teraz robić, będzie miało realny wpływ na ich cene akcji, prostym przykladem moze byc sytuacja jak ronaldo odsunal coca cole z widoku kamery i odrazu ceny akcji coca coli poszly w dol, na giełdzie nie liczą się tylko ruchy biznesowe ale też opinia, kontrowersja danej spólki, im wiecej kotrowersji tymbardziej akcje 📉📉📉

  • hasky lol
    hasky lol

    Ursus żyj

  • Michal Wycislak
    Michal Wycislak

    Akcje ekipy spadły ponieważ zwiekszyli liczbę akcji

  • Mateusz Limonka
    Mateusz Limonka

    Chyba jej tata ten token wykupił.

  • Michal koltun
    Michal koltun

    ja mam ursusa c 360

  • lallalikskai jajzkk
    lallalikskai jajzkk

    17:22 ursus

  • Nargan.
    Nargan.

    Szczerze... Nie podoba mi się to nowe tło.

  • DawidZ
    DawidZ

    Trochę dykcja boli w uszy

  • Jeleniek
    Jeleniek

    Większość ludzi pewnie nawet nie wiedziała co to ursus i dopiero kiedy otum usłyszała to udawała że się przejmuje

  • Kolorowy Sprej
    Kolorowy Sprej

    Ursus dead x-x

  • Dziki Wiewior
    Dziki Wiewior

    Podbij bas

  • kacap
    kacap

    lol da sie klipowac

  • krysteq11_
    krysteq11_

    ursus (*) szkoda sam mam 2 c360 i c-380 polska legendarna marka f

  • Fozzify
    Fozzify

    Szkoda że Ursus upadał już nie będzie sus :(

  • Tu rządzi Bartek
    Tu rządzi Bartek

    ursus 😥😫

  • マヤ
    マヤ

    Nft~ w uproszczeniu takie jakby karty kolekcjonerskie, lub znaczki pocztowe. Są cyfrowe, i jedyne w swoim rodzaju. Jeśli kupimy taki "cyfrowy znaczek pocztowy" , to nie dostajemy na niego licencji itp..

  • SZYMIX
    SZYMIX

    bardzolubie ursusa

  • Tutus
    Tutus

    RIP URSUS =(

  • goranowski 2115
    goranowski 2115

    Znicz dla ursusa [*]

  • Wojtek Pszybyłowicz
    Wojtek Pszybyłowicz

    Nieeeeeee ursussssss 😭😭😭😭

  • Kuba ._.
    Kuba ._.

    Nwm czy można to nazwać newsem bo wgl teraz ciągle mówisz o frizie i o tik tokerach itp a dawniej były newsy i twój kanał był sto razy lepszy

  • krvl axb
    krvl axb

    Wypierdalaj blagam

    • golden_boy
      golden_boy

      XD

  • Franiofran RAP
    Franiofran RAP

    fajne nowe tło

  • fortnite gamer
    fortnite gamer

    jest 2 15 xD

  • 𝘴 ꫝ 𝓲 ꪀ ꪗ__
    𝘴 ꫝ 𝓲 ꪀ ꪗ__

    Nie wydam tym czasem wydaje na krypto XDDDDDD

  • OMATIK
    OMATIK

    4:50 zdjećie z pod przysznica za HAJS XDDDDDDD

Kolejny